Deze website maakt gebruik van cookies. Deze gegevens worden gebruikt om de website zo goed mogelijk te laten aansluiten bij de wensen en interesses van onze bezoekers. Lees hier meer over in onze privacy statement.

Akkoord

Glamping getest: Recreatiepark TerSpegelt

Daar gingen we dan, met twee auto’s vol koffers, kinderwagens en kids, op naar het Brabantse Eersel. Het weekend van 31 maart was Recreatiepark TerSpegelt weer voor het eerst dit seizoen geopend en ik had de mazzel een glamping accommodatie te mogen testen! TerSpegelt is een kindvriendelijk recreatiepark, daarom twijfelde ik geen seconde om mijn twee zussen en drie neefjes mee te vragen. Dit was toch wel de ultieme test voor kindvriendelijkheid, om met drie kinderen van onder de vier te gaan glampen. En ik zal je alvast verklappen: TerSpegelt is geslaagd!

lakeviewlodge recreatiepark terspegelt

Super-de-luxe

Aan het einde van de middag waren we aangekomen in Eersel, en reden we de auto’s het terrein van TerSpegelt op. We werden vriendelijk ontvangen in de receptie en werden snel geholpen. Na het ontvangen van de vakantiemap en de sleutel van de tent reden mijn zussen en neefjes meteen naar ‘onze’ LakeviewLodge toe terwijl ik een rondleiding kreeg langs alle prachtige glamping tenten – waaronder de gloednieuwe OutbackLodge Comfort! De LakeviewLodge waar wij in mochten verblijven had een prachtige ligging tussen de kampeerplaatsen met privé sanitair, aan één van de drie recreatiemeren die TerSpegelt rijk is. Omdat het seizoen nog maar net was begonnen was het nog erg rustig om ons heen. Dit stukje van het meer hadden we eigenlijk voor ons zelf! De tent was echt super-de-luxe en werkelijk van alle gemakken voorzien. We konden lekker warm douchen in de tent, er was een toilet, kachel en de keuken was zelfs voorzien van een vaatwasser.

bedstee recreatiepark terspegelt

Mijn oudste neefje vond het fantastisch om in de bedstee te slapen, en stiekem was ik wel een beetje jaloers op hem. Maar ik heb heerlijk geslapen in één van de bedden op de bovenverdieping. De tent heeft trouwens plek voor acht personen en kinderbedjes- en stoelen kun je huren bij de receptie. Perfect!

Na regen komt zonneschijn

En dan dag twee: regen. Maar hé, dat mocht de pret niet drukken! Want bij TerSpegelt is er genoeg te doen. TerSpegelt heeft een handige app met het recreatieprogramma, meer informatie over de restaurants en nog meer leuks. Super handig! Wij hebben de tweede dag uren doorgebracht in SterrenStrand. Dit is een overdekt zwem- en speelparadijs met meerdere baden, een gave glijbaan, een ondergronds labyrint en een spectaculair klimkasteel in het zand. ’s Avonds aten we in strandpaviljoen de Wijde Blick. Dit is een echt gezinsrestaurant met uitgebreide kaart inclusief diverse kindergerechten, een speeltent en kinderbioscoop. Het eten stond snel op tafel en was heerlijk. Toen de kinderen op bed lagen genoot ik met mijn zussen van een drankje op de veranda van onze LakeviewLodge en heb daarna weer heerlijk geslapen op de bovenverdieping.

kabouterpad

Onze laatste dag was een prachtige zonnige zondag. We hebben de KinderBoerderij bezocht en zijn op ontdekkingstocht gegaan op het Kabouterpad. We kwamen kaboutersporen en -huisjes tegen en kregen leuke opdrachtjes mee voor de kinderen. Daarna hebben we nog even gespeeld bij één van de speeltuinen op het terrein van TerSpegelt, wat foto’s gemaakt bij het strand en toen zat ons weekendje er alweer op… Het vloog voorbij en eerlijk is eerlijk, een glamping vakantie op TerSpegelt is echt een absolute aanrader!

Ben je benieuwd naar de andere luxe glamping Lodgetenten op Recreatiepark TerSpegelt? Lees er meer over in mijn blog voor Lodgetent.nl!

Ook gek op Glamping? Join the team!

Blogger worden »

« Terug naar overzicht

Pagina delen

TerSpegelt

Noord-Brabant, Nederland

• Activiteiten voor iedereen
  • Waterlodges
  • SterrenStrand & recreatieplas

Een fantastische vakantieplek voor het hele gezin! TerSpegelt heeft top faciliteiten en activiteiten voor jong en oud!